Pita od jagoda s mrvičastim posipom

Voćne pite su mi jedna od najdražih vrsta kolača. No, nekako su mi draže sve one pečene varijante od kremastih. Tko bi znao zašto...
Posebnost ove pite je u kombinaciji aroma jagoda i muškatnog oraščića u mrvičastom (crumble) posipu.
Miriše nadaleko.... i mami na još jednu krišku, pa još jednu... pa na kraju stane taman jedna za slikanje... ili niti jedna... Zato sam ovog puta sam požurila sa slikanjem :)

Ovaj recept je i moja ulaznica za ovomjesečni krug igre Ajme, koliko nas je koju ovog mjeseca vodi Zoka s bloga My pans and pots.







za tijesto:
125g maslaca
250g brašna
65g šećera
prstohvat soli
1 jaje

Umijesiti tijesto od ovih sastojaka, te ga oblikujte u kuglu i ostavite u hladnjaku pola sata.

za posip:
120g brašna
55g smeđeg šećera
na vrh noža muškatnog oraščića
115g maslaca

dobro izmiješati vilicom da se naprave mrvice te ostaviti u hladnjaku.

za nadjev:
900g očišćenih cijelih jagoda
80g šećera
30g brašna
40g gustina

Jagode očistiti i osušiti, staviti u posudu te dodati šećera, brašno i gustin. Lagano sve izmiješati da se jagode ne zdrobe.
Pećnicu ugrijati na 180°C.
Maslacem namazati kalup za pite. Razvaljati tijesto te ga prenijeti u kalup. Ili ga razvući prstima u samom kalupu. Staviti nadjev tako da jagode tvore višu hrpicu u sredini. Posip izvaditi iz hladnjaka te ga namrviti po jagodama.



















Peći 35-40 minuta na 180°C.
Ohladiti, posuti šećerom u prahu i poslužiti.

Printaj recept




Primjedbe

  1. Obožavam mrvičaste pite, one su mi najdraže!

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim sve sa mrvicama! Pitica je super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova pita mi je super !! Volim inače ove mrvičaste, a kombinacija kako si je ti napravila mi je odlična. I jako lijepo izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  4. još jedna obožavateljica mrvičastih posipa na pitama :)
    odlično izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim ovakve mrvicaste pite sa skoro svim vocem... Super! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije