Višnje u crnom vinu


Ovaj recept  je moja ulaznica za igru Ajme, koliko nas je koju ovog mjeseca vodi Tamara sa bloga Bite my cake. Ovo je i moj prvi put da sudjelujem u nekoj od blog-igara i imam tremu. Posebno jer nimalo nisam zadovoljna ovom slikom, no višnje su tema koju ne mogu propustiti, a i ovu slasticu toliko volim da ju jednostavno moram pokazati.

Jedan od razloga što posebno volim otići na otok u rano ljeto je i to što se tada beru višnje maraske. Tamne, aromatične, gotovo slatke, toliko su različite od ovih ovdje kontinentalnih da se pitam smiju li se uopće zvati istim imenom. I svake se godine vraćam sa vrećicama višanja koje onda kući pažljivo čistim i smrzavam za zimu. Pekmez? Ne, ne radim pekmez od njih... Šteta ih je. Pekmez se radi od onih običnih. A obične su super i za ukras, kao na mojoj slici.

Ovdje je višnja spojena sa tatinim vinom i maminim višnjevcem :). I svaka je žlica ove slastice prepuna sunca i arome našeg najsunčanijeg otoka. I svaka žlica vraća u ljeto.

Da, da, znam da sam sujetna ;). I nadam se da mi to ne zamjerate :).






300g višanja (svježih ili smrznutih)
3dl dobrog crnog vina
6 žlica šećera
1 štapić cimeta
2 žlice gustina
3 žlice višnjevca
sladoled, šlag

U lončiću kuhati višnje očišćene od koštica, crno vino, šećer i cimet oko 15 minuta. Gustin posebno otopiti u malo vina, pažljivo i polako uliti u lončić s prokuhanim višnjama i vinom te dobro promiješati da se ne stvore grudice. Kuhati još par minuta da se lagano zgusne. Maknuti s vatre, izvaditi cimet i te malo prohladiti. Dodati višnjevac i promiješati.
Uliti u čaše ili zdjelice za posluživanje.
Poslužiti s kuglom sladoleda i šlagom.

Po želji možete poslužiti ohlađeno ili toplo. Vrlo je ukusno i osvježavajuće kad se ohladi, no poseban je gušt kad se posluži toplo sa kuglom sladoleda.

Primjedbe

  1. ma što bismo ti zamjerili, ovo je toliko dobro! Maraske jesu posebne, a tebi baš hvala što si odoučila sudjelovati, drago mi je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas lep post! :) Drago mi je da ucestvujes u igricama. Sto nas je vise to je zanimljivije... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. krasan recept :)
    višnje i ja jako volim i uvijek mi je žao što im sezona poprilično kratko traje. srećom, odlične su i one iz kompota a i dobro podnose smrzavanje.

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vam :)
    da, kompoti su fini, al meni su ipak nekako draže smrznute kad već nema svježih.

    OdgovoriIzbriši
  5. računam da ćeš mi donijeti malo maraski iduće godine da probam ovo, zvuči jako fino :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Such an amazing post !! I am inspired by your work and got some great ideas. It really gives me information that I am looking for. Thanks and keep sharing

    Euro T20 Slam Live Streaming

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije