Tagliatelle s piletinom i jabukama

Zima je. Poželjela sam neku maštovitu tjesteninu, al izbor maštovitog povrća u ovo doba godine i nije neki. A jabuke su pomalo već pri kraju, stajale su cijelu dugu jesen, možda već pomalo postale brašnaste. No, i one mogu postati dio maštovite tjestenine i u ovo tmurno doba godine podariti nam tračak svjetlosti.
Ova jednostavna i brzo gotova tjestenina oduševit će vas neočekivanim, al izuzetno finim okusom. Recept sam prije toliko godina odnekud prepisala u tekicu da se više ni ne sjećam odakle mi. Al zato jako dobro pamtim koliko je dobar.








400g tagliatella
400g pilećih prsa
2dl vrhnja za kuhanje
2 male ljutike ili  manji luk
2 zelene jabuke
maslinovo ulje
3 žlice kvasine
1,5 do 3 žličice curryja (ovisno o ukusu)
papar, sol, vlasac, lovorov list




Skuhajte tjesteninu al dente.
Pileća prsa na narežite na kockice. Jabuke ogulite i također narežite na kockice. Luk sitno iskosajte.
U širokoj tavi zagrijte malsinovo ulje, doadajte luk i kratko ga popržite. Dodati kocike jabuke te takodjer kratko propirjati. Sada dodajte piletinu i lovorov list. Pirjajte stalno miješajući tako da kockice piletine poprže sa svih strana. Podlijte s kvasinom. Kad kvasina ispari, maknite lovor i dodajte vrhnje za kuhanje, te još ulijte pola dl mesne juhe ili tople vode. Posolite i popaprite te dodajte curry po ukusu. U ovom jelu sam dodala 1 i pol žličicu, al kad ga poslužujem samo odraslima onda dodajem i do 3 žličice. Ostaviti da prokuha otklopljeno dok se umak ne zgusne.
Promiješati tagliatelle s umakom i posipati vlascem.

Verzija za ispis

Primjedbe

  1. Odličan recept, ovo je jedan divan ručak po mom guštu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam takvih recepata prepisanih u tekicu tako davno da više ni ne znam odakle mi :)
    Potpuna novos u ovom su mi jabuke. Po mom guštu, definitivno!

    OdgovoriIzbriši
  3. da, jabuke daju posebnu notu okusu i odlično idu uz piletinu :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije