Rižoto od koprive

O koprivi sam već ponešto napisala u prethodnom postu. Nakon savijače na red nam je došao i rižoto. Za ovo sam jelo bila sigurna da će proći kod moje djece jer vole ovakvu zelenu rižu i sa špinatom ili blitvom. Tako je bilo. Svima nam se svidjelo i jako nam je žao što sezona kopriva traje tako kratko.







100g koprive
2 dl arborio riže
2 mlada luka
2-3 žlice maslinovog ulja
1 dl bijelog vina
oko 5dl vode

Koprivu oprati i kratko prokuhati u kipućoj vodi. Ocijediti i sitno nasjeckati.

Mladi luk sitno narezati. Ugrijati malsinovo ulje u loncu i popržiti mladi luk. Dodati rižu, miješati dok ne postane staklasta. Zaliti s bijelim vinom i pritom miješati. Zatim postepeno dolijevati odmjerenu količinu vode dok rju riža svu ne upije i ne postane mekana. Miješati. Pred kraj kuhanja umiješati sitno nasjeckanu prokuhanu koprivu i sve dobro promiješati. Posoliti i popapriti po ukusu.
Po želji poslužiti sa naribanim parmezanom.

Verzija za ispis



Primjedbe

  1. Obožavam koprivu pripremljenu na sve načine!

    OdgovoriIzbriši
  2. s koprivom sam na "vi" pa mi dobro dođu ovakve provjerene kombinacije.
    fino izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da znaš da ovo nisam nikada probala, kopriva mi se nikada nije našla na meniju. Divno mi zvuči, uvijek sam za ovakve stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan recept, upravo ga isprobala !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije