Preskoči na glavni sadržaj

FBI rukavice - Laka kuharica - Libum


U tijeku je igra FBI rukavice za ožujak i travanj, a pod istragom je Laka kuharica.  Igru je osmislila i pokrenula food blogerica Mamajac. Ideja igre je da sudionici zajednički odaberu i istraže jedan food blog.

U ovoj igri sudjelujem prvi put, skromno, samo s jednim isprobanim receptom.
Zašto jedan? Blog Laka kuharica je prepun divno primamljih recepata koje sam poželjela isprobati. No, napravila sam jednu veeeeeliku grešku.

Počela sam isprobavanje s libumom iz Pompeja.

I taj libum me je toliko oduševio da sam morala raditi i reprize i više nije bilo vremena za ostale divote s ovog bloga. Al doći će i one na red, samo ne za ovu igru :).

A libum je divan. Izuzetno jednostavan za pripremu i brzo gotov, a jako ukusan. Prvi put sam ga radila sa skutom, drugi put sa mješavinom skute i kravljeg sira, pa samo s kravljim sirom.. Svaki put je bio mrvu drugačiji, a opet jednako ukusan.





  


100 g brašna
400 g sira ricotta, skute ili masnijeg kravljeg sira
1 jaje
sol

Pećnicu zagrijati na 180°C.
Sve sastojke izmiješati u većoj posudi.
Lim za pečenje obložiti papirom za pečenje ili silikonskom podlogom.
Smjesu oblikovati pobrašnjenim rukama u okruglice veličine mandarine. Lagano ih spljoštiti i slagati na lim za pečenje.
Peći oko 25 minuta.



Primjedbe

  1. Vidim da je dosta cura isprobalo ovaj recept. I nakon što čitam kako ste zadovoljne i koliko je ukusan, žao mi je što ga nisam još isprobala.

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je žao što nisam zamijetila recept za libum a svi su ga pohvalili.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svakako ga isprobajte, divan je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti što si se pridružila našem blogosvijetu baš s mojim receptom. Drago mi je da si libum morala reprizirati. Hvala na odličnoj prezentaciji. kasnim, ali evo, odmah dijelim na fbu i Pinterestu! Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala tebi na divnom receptu :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Čokoladni kolač od prosa

Proso mi je jako draga žitarica koju često koristim. Zato su me jako zainteresirale ove zdrave bezglutenske čokoladne kocke. Dosta su sočne pa vam mogu izdržati i nekoliko dana.

Za sve koji vole čokoladu, a ipak bi se pritom i zdravo sladili :)




Zapečene tikvice sa parmezanom

Sezona finih, domaćih tikvica je taman počela i veselim joj se kao i svake godine. Novi recept za ovu sezonu su ove hrskavo zapečene tikvice sa parmezanom. Na prvi pogled izgledaju kao da su pohane, no nisu, samo su zapečene u pećnici. Osim što su jednostavne za pripremu, vrlo su ukusne i mogu se poslužiti kao prilog uz roštilj ili pečenje, ali kao i snack uz neki osvježavajući dip npr. dip od jogurta i češnjaka ili krastavaca.



Srdele iz pećnice s krumpirom

Evo opet malo srdelica. Ove su pečene u pećnici, poslagane na krumpiru i prelivene peštom. Ako volite srdelice sigurno je da će vas ovako pripremljene oduševiti. Jednostavno, brzo, a jako ukusno. A ako ste ih dosad jeli samo frigane/pržene ovo će vam biti pravo otkriće :)