FBI rukavice - Laka kuharica - Libum


U tijeku je igra FBI rukavice za ožujak i travanj, a pod istragom je Laka kuharica.  Igru je osmislila i pokrenula food blogerica Mamajac. Ideja igre je da sudionici zajednički odaberu i istraže jedan food blog.

U ovoj igri sudjelujem prvi put, skromno, samo s jednim isprobanim receptom.
Zašto jedan? Blog Laka kuharica je prepun divno primamljih recepata koje sam poželjela isprobati. No, napravila sam jednu veeeeeliku grešku.

Počela sam isprobavanje s libumom iz Pompeja.

I taj libum me je toliko oduševio da sam morala raditi i reprize i više nije bilo vremena za ostale divote s ovog bloga. Al doći će i one na red, samo ne za ovu igru :).

A libum je divan. Izuzetno jednostavan za pripremu i brzo gotov, a jako ukusan. Prvi put sam ga radila sa skutom, drugi put sa mješavinom skute i kravljeg sira, pa samo s kravljim sirom.. Svaki put je bio mrvu drugačiji, a opet jednako ukusan.





  


100 g brašna
400 g sira ricotta, skute ili masnijeg kravljeg sira
1 jaje
sol

Pećnicu zagrijati na 180°C.
Sve sastojke izmiješati u većoj posudi.
Lim za pečenje obložiti papirom za pečenje ili silikonskom podlogom.
Smjesu oblikovati pobrašnjenim rukama u okruglice veličine mandarine. Lagano ih spljoštiti i slagati na lim za pečenje.
Peći oko 25 minuta.



Primjedbe

  1. Vidim da je dosta cura isprobalo ovaj recept. I nakon što čitam kako ste zadovoljne i koliko je ukusan, žao mi je što ga nisam još isprobala.

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je žao što nisam zamijetila recept za libum a svi su ga pohvalili.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svakako ga isprobajte, divan je :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti što si se pridružila našem blogosvijetu baš s mojim receptom. Drago mi je da si libum morala reprizirati. Hvala na odličnoj prezentaciji. kasnim, ali evo, odmah dijelim na fbu i Pinterestu! Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije