Nutella raspucanci (nutella crinkles)

Razni raspucanci su božićni hit već nekoliko godina. I obični čokoladni i limunasti, a probala sam napraviti i ginger raspucance i svi su uvijek prefini. Kako je moje mlađe dijete ludo za nutellom i moglo bi kruha i nutelle jesti za sve obroke u danu, često traži i da mu i kolači budu sa ljubljenim namazom 😊. Stoga sam pokušala nutellu ubaciti i u raspucance, dodala i lješnjake, i dobila prefini keksić koji se topi u ustima i prepun je okusa nutelle i lješnjaka.

Originalni recept je s bloga Playing with flour, a ja sam ga malo preradila :). 







220g brašna
malo soli
pola žličice praška za pecivo
200g nutelle
2 žlice omekšanog maslaca
100g šećera
1 žličica ekstrkta vanilije i 1 vanilin šećer
1 jaje
2 žlice mlijeka
100g poprženih lješnjaka

šećer u prahu

Pomiješajte brašno, prašak za pecivo te prstohvat soli.

U drugoj posudi  el, mješalicom istucite nutellu i maslac, pa im dodajte šećer i miksajte barem dvije minute. Dodajte jaje i vaniliju pa miksajte dok se ne sjedini. Nakon toga naizmjence dodajte mješavinu brašna i mlijekom i velikom žlicom sve lagano izmiješati. Na kraju još lagano umiješajte krupno zdrobljene lješnjake.
Staviti u hladnjak na barem 1 sat.

Pećnicu ugrijte na 180°C.
Uz pomoć žličice oblikovati kuglice pa ih uvaljajte u šećer u prahu koji smo usuli na manji tanjurić. Poslagati ih na lim oblože pek-papirom na udaljenosti od par cm i peći max. 10 minuta, tj. dok se ne raspuknu. Kad ih izvadite bit će jako krhki pa ih ne dirajte dok se ne ohlade.

Print


Primjedbe

Objavi komentar

Najčitanije