'Pizza' od cvjetače

Na netu ima dosta recepata za ovakvu pizzu na 'tijestu' od cvjetače, a posebno su česti na raznim blogovima i forumima koji se bave LCHF prehranom. Ima ih puno, da, no, nije mi se svidio način na koji se u njima obrađuje cvjetača, jednostavno mi tako tijesto nije fino, pa sam nakon nekoliko pokušaja recept malo prilagodila svom ukusu.

Ali bez obzira na to, nemojte ovdje očekivati neku posebnu senzaciju okusa, nešto posebno ukusno. Ovo je jednostavno jedno prihvatljivo jelo za osobe koje su na posebnom dijetnom režimu, a pritom se ne žele odreći nekih dragih okusa.  

Ovo je i moja ulaznica za ovomjesečnu blogersku igru Ajme, koliko nas je! koju ovaj mjesec vodi Kata sa bloga Katin špjaz koja nam je kao temu zadala cvjetaču i brokulu. 





1 glavica cvjetače
120g mozzarelle
1 jaje
sol, papar, muškatni orašić

gusti umak od rajčice
nadjev po želji: sir, šunka, panceta, kukuruz, rikola


Ugrijte vodu u većem loncu. Kad zavrije dodajte cvjetaču natragnu na veće cvjetiće. Posolite i kuhajte dok cvjetača ne omekša.

Pećnicu ugrijte na 240°C.

Ocijedite vodu. Cvjetači dodajte mozzarellu i jaje i sve usitinite štapnim mikserom. Miksajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu. Smjesu sada začinite po ukusu, posolite, popaprite, ddoajte prstohvat muškatnog oraščića.

Na lim za pečenje stavite papir za pečenje i žlicom razmažite kremu od cvjetače u obliku kruga. Neka bude tanko razmazano. Stavite peći u zagrijanu pećnicu na najdonju rešetku i pecite oko 15 minuta dok ne porumeni. 
Izvadite pizzu iz pećnice, namažite gustim umakaom od rajčice i složite nadjev po želji i ukusu. 
Vratite u pećnicu i pecite još oko 15 minuta. 
Važno je ne izvaditi pizzu prerano jer se može dogoditi da tijesto ostane previše vlažno. 

Pizzu sa fotografije nadjenula sam šunkom, naribanim sirom gaudom, pa sa malo pancete i kukuruza, a nakon pečenja sam dodala i svježu rikolu. 

Print


Primjedbe

  1. Krasno izgleda, i ja sam planirala to probati u sklopu Ajme baš me zanima kakvo je to karfiol tijesto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti. Treba ga probati pa pokušati prilagoditi svom ukusu :)

      Izbriši
  2. Baš zanimljivo i neobično. karfiol ima neutralan okus, pa vjerujem da nije posebno ukusan kao zamjena za fino tijesto, ali sigurno je zdravija zamjena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Upravo kuham cvjetaču.......znači, danas je radim......Hvala

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije