U gostima kod Thursdayscooking

Ovoga je mjeseca na red za istraživanje u blogerskoj igri FBI rukavice došao blog Thursdaycooking. Petra je blogerica koju pratim od mojih blogerskih početaka. Jedna od onih koje sve ovo vrijeme redovno objavljuju recepte, redovno igraju igre, redovno komentiraju i prate blogersku scenu, jedna od onih koje imaju recepata za ispuniti nekoliko kuharica, a pritom ne znaš koji odabrati jer svaki izgleda sve bolje i bolje...
Tako da kad je njen blog izabran za istraživanje nisam imala izbora nego zasukati rukave i potražiti što bi se to moglo isprobati... I zaista, jedva sam odabrala ovih par, jer bih najradije sve isprobala :).







1. Mrvljivi kolač sa višnjama

Radim ga često, kad god imam višanja, a obzirom da sam već pisala o njemu,  evo što sam prije 4 godine napisala o njemu - moj osvrt :)



2. Tiramisu od kestena

Odličan kolač i recept. Ako volite kesten uživat ćete u ovoj kremastoj slastici koja je vrlo jednostavna i brza za pripremu. Svakako preporučam :)




3. Posoljeni nutella keksići

Još jedan izvrstan recept koji ću sigurno ponoviti. Keksi od zobenih mekinja sa nutelom. Hrskavi, odličnog okusa, vrlo jednostavni za pripremu.



4. Panna cotta od jogurta

Petra je ovu panna cottu napravila u kombinaciji sa umakom od malina, a ja sa želeom od šipka. Panna cotta je ispala savršena, jedino u Petrinom receptu fali količina šećera koja se treba dodati pa sam dodala 3 žlice i bilo je taman.




5. Žumberačka torta

Još jedan dobar recept za ultračokoladnu ganashe tortu. Vrlo je ukusna, ispunila je sva očekivanja. Jedina mala primjedba je da u receptu piše da je za kalup od 28cm, a meni je bila taman za kalup od 24cm.


6. Black brownies

Ovaj kolačić mi je ispao skroz drugačiji nego Petrin. Mislim da je problem ovdje u količini kakaa jer su browniji ispali potpuno crni. Tako da nisam na njih dodavala  ganashe, jednostavno nije bilo potrebno. No, fini su, iako drugačiji :).

Eh, da, i dodala sam im 50g sjeckanih oraha :).



Primjedbe

  1. Vau kako si vrijedb+na bila. Sve super izgleda! Hvala na istraživanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi, baš sam uživala istražujući tvoj blog :)

      Izbriši
  2. Bravo, stvarno si zasukala rukave i potrudila se :) Drago mi je, jer Petra to zaslužuje!
    Odličan izbor!

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš si bila vrijedna i sve super izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije