Muffini s bundevom i posipom

Jesen mi je brzo došla i kao da me je zatekla. Još sam mislima u ljetu, nekako po navici još kuham s ljetnim namirnicama, a do placa niti ne stignem. A na placu uvijek imam velike oči i sve mi treba i sve bih ja kuhala i zapravo me daje najviše inspiracije i potiče na kuhanje.
No, jedna je bundevica ipak zalutala u moju kuhinju i ako me ona ne uvuče u jesen...

Volim visoke muffine pa su i ovi takvi. U prvoj varijanti su bili samo sa brašnom i nisam bila baš zadovoljna, pa sam onda pokušala dio brašna zamijeniti sa mljevenim orasima. Tako su neusporedivo ukusniji :). 






2 šalice oštrog brašna
1 šalica mljevenih oraha
1 žličica cimeta
pola žličice naribanog muškatnog oraščića
pola žličice đumbira u prahu
1 šalica mlijeka
pola šalice smeđeg šećera
pola  šalice bijelog šećera
1/3 šalice tekućeg jogurta
50g otopljenog maslaca

2 jaja
2 žličice praška za pecivo
prstohvat soli
200g naribane bundeve

za posip: 

3 žlice šećera
3 žlice brašna
3 žlice hladnog maslaca
  3 žlice krokanta






Ugrijte pećnicu na 200°C.
U manjoj posudi pomiješati namirnice za posip. Vilicom izraditi mrvice te ostaviti na hladnom do upotrebe.
Posebno pomiješati brašno sa orasima i začinima te praškom za pecivo.
U drugu posudu staviti jaja, šećer, mlijeko, jogurt, otopljeni maslac i malo soli. Dobro izmiksati te te lagano umiješati prvo suhe sastojke, a onda i naribanu bundevu.
U kalup za muffine staviti papirnate košarice te žlicom rasporediti smjesu u 12 kalupića. Puniti do vrha. Posuti posipom svaki muffin.




Peći 5 minuta na 200°C, pa smanjiti temperaturu na 180°C i peći još 20-25 minuta.
Ohladiti i poslužiti.

Printaj recept









Primjedbe

Objavi komentar

Najčitanije