Cupcakes čokolada s lješnjacima


Jesu li ovo muffini ili cupcakesi? Zbog načina pripreme odlučila sam da su ovo ipak cupcakesi, iako im fali ona prepoznatljiva kapica od fine kremice... Uz ova dva divna okusa - mliječna čokolada i lješnjaci, činilo mi se da bi kremica ipak bila previše... No, možda sam ipak samo bila malo lijena...






 50 g maslaca
120 g šećera
1 vanilin šećer
3 jaja
100 g popečenih lješnjaka
100 g brašna
150 g mliječne čokolade
100 ml tekućeg jogurta
2 žličice praška za pecivo
prstohvat soli
krokant od lješnjaka za ukrašavanje






Pećnicu zagrijati na 180 stupnjeva. Lješnjake grubo zdrobiti.
Pjenasto istući maslac sa šećerom i vanilin šećerom. Dodati jedno po jedno jaje. Lagano umiješati jogurt te lješnjake i 100g nasjeckane čokolade. Dodati i brašno, prašak za pecivo i sol.
Peći u kalupima za muffine 20 minuta.
Ohladiti.
Ostatak čokolade otopiti na pari na laganoj vatri te preliti po vrhu cupcakesa. Ukrasiti krokantom.








Primjedbe

  1. Ovo isprobavbam prvom prilikom, izgledaju divno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. ovo ili ono, meni su baš zgodni.

      iako znam za one fine razlike u kolačićima, iskreno, ne zamaram se time i svi muffini s kremom za mene su cupcakesi.

      Izbriši
    2. a ništa, sad moram napraviti i neke s kremicom :).

      Izbriši
  3. Bili oni muffini ili cupcakesi odlični su !! Super recept i krasni kolačići !

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam! Baš mi je drago da vam se sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije