Pita od čokolade s javorovim sirupom

Nedavno je ovu pitu probala jedna moja prijateljica i iznenađeno me pitala čime sam začinila tortu. Ja sam ju zbunjeno pogledala i odgovorila da nisam stavila ništa posebno. Tek mi je kasnije sinulo što je to ona osjetila kao drugačije od uobičajenog - aromu smeđeg šećera pojačanu s javorovim sirupom. A ni bourbon vanilija nije baš neprimjetna u ovom kolaču. Trebalo mi je vremena da to osvijestim jer kao i svakom pravom čoko-ovisniku najvažnija mi je ipak čokolada, a sve ostalo su samo nijanse...






190g brašna
125g maslaca
1 žlica šećera
prstohvat soli
40ml hladne vode

100g čokolade za kuhanje
75g maslaca
3 žlice tamnog kukuruznog ili javorovog sirupa
3 jaja
100g smeđeg šećera
1 vrećica bourbon vanilin šećera

za posluživanje:
tučeno slatko vrhnje
krupno zdrobljeni poprženi lješnjaci, krokant od lješnjaka ili krupno naribana čokolada



Ugrijte pećnicu na 200°C.
Rukama napraviti mrvice od brašna, soli, šećera s hladnim maslacem narezanim na listiće. Dodati hladnu vodu i brzo umijesite tijesto. Tijesto razvaljati na pobrašnjenoj podlozi i staviti u namašćeni kalup za pite. Peći 10 minuta na 200°C.
Na laganoj vatri otopite čokoladu, maslac i sirup. Dobro izmiješajte, maknite s vatre. Dodajte šećer i vanilin šećer, dobro izmješajte mikserom te dodajte jedno po jedno jaje. Sve dobro izmiksajte.
Izvadite tijesto iz pećnice i na njega ulijte dobivenu kremu od čokolade. Peći još 30 minuta.

Poslužite s tučenim slatkim vrhnjem, te posipano krupno zdrobljenim lješnjacima, krokantom ili krupno naribanom čokoladom.





Primjedbe

Najčitanije