Cupcakes od kestena

Napokon sam se i ja odlučila sudjelovati u Kuvarijacijama. Ovomjesečni zadatak me je povukao i morala
sam isprobati ovaj recept obzirom da jako volim kestene i kesten u kolačima. No, malo sam ga i doradila :).
Naime, slike su mi bile divne, no svejedno mi je sam cupcakes izgledao golo bez prave kesten kreme. I nisam pogriješila što sam ju dodala jer je tijesto cupcakesa vrlo ukusno u ovoj kombinacija badema i kestena, no ipak se taj kesten premalo osjeti. Zato se krema odlično uklopila.
A čokoladni ganashe mi je u orginalnom receptu imao čudne omjere (ili double cream nije baš isto što i naše vrhnje za šlag?!) pa sam smanjila količinu vrhnja i povećala količinu čokolade i dobila fini gusti preljev.


I lijepe i vrlo ukusne cupcakese koji će oduševiti ljubitelje kestena.





































215g kesten pirea
3 jaja
90g smeđeg šećera
100 g mljevenih badema
1/2 žličice pecilnog praška

za kremu:
250g nezaslađenog kesten-pirea
145g šećera u prahu
200g omekšalog maslaca
malo arome vanilije

za ganache:
100g tamne čokolade
100ml slatkog  vrhnja





Ugrijte pećnicu na 180 C. 
Kesten pire vilicom usitniti. U posebnoj posudi izmiksati jaja sa smeđim šećerom dok se smjesa ne udvostruči. Polovicu smjese jaja umiješajte u izrađene kestene. Dodajte mljevene bademe i pecilni prašak pa  lagano promiješajte. Dodajte i preostalu smjesu žumanjaka pa sve još jednom lagano promiješajte. Tijesto rasporediti u kalup za muffine obložen papirnatim košaricama. Peći 25-30 minuta. Ohladite.

Dok se tijesto peče pripremite kremu i ganache.  
Mikserom dobro izmiješajte kesten-pire sa omekšanim maslacem i aromom vanilije pa postupno dodajte i šećer u prahu dok se smjesa ne ujednači. Odložite.

Zatim čokoladu nasjeckajte na manje komadiće. Zagrijte slatko vrhnje, ali ne smije provrijeti, pa ga prelijte po usitnjenoj čokoladi. Dobro izmješajte dok se čokolada na otopi. Ostavite ganache da se malo ohladi.

Špricu za ukrašavanje kolača napunite kesten kremom pa ju nanesite na tijesto te prelijte s čokoladnom kremom. 







Primjedbe

  1. E ovako doradjeni su prava stvar! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Heh, vidim da su nam utisci skoro svima slični, u vezi sa kestenom u testu. Odlično si se setila i dodala lepo još kestena, ali konkretnog :) odozgo, i milina. Odlično izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  3. E ovi mafini su po mom ukusu. Kesten i u testo i u fil a preko ganaš. Divni su Mirela!

    OdgovoriIzbriši
  4. Da mislim da je možda ovo dobitna kombinacija jer se i meni ne sviđa što prevladava okus badema a ne kestena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma, ja ne mogu reci da mi se ne sviša, al nije to okus koji ocekujem od kolaca s kestenom. Ipak se treba jace osjetiti :)

      Izbriši
  5. ja kestene volim i pečene i kuhane ali kolači od njih mi nisu favoriti. za kesten-pireom isto ne bih posegnula ali ovi tvoji kolačići su mi jako zgodni i privlačni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, tako je posegnuo i moj mlađi sin koji ne voli kesten-pire, prevario ga izgled :)

      Izbriši
  6. E, da, ovo ima smisla. Sa kestenom odozgo to ima priču i karakter!

    OdgovoriIzbriši
  7. E ti si napravila dobar posao s ovom kremom od kestena, sigurna sam da su to bili odlični cupcakesi s bogatom aromom kestena

    OdgovoriIzbriši
  8. obožavam kestene, ovo izgleda savršeno

    OdgovoriIzbriši
  9. Izgledaju fantastično, uz svoje male dorade odlično si ih napravila !

    OdgovoriIzbriši
  10. iako nisam baš luda za kestenom u kolačima, jako mi se dopadaju ovi cupcakesi, lijepo si ih doradila

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije