Rižoto s kozicama i tikvicama

Kremasti rižoto sa finim sastojcima mi nikad ne dosadi... Ovo je jedno od onih vječnih jela koja su nam našem redovnom jelovniku, a koja redovno zaboravljam dokumentirati. Jednostavno, fino, brzo, a toliko puno finih aroma... Zapravo su mi takva jela i najdraža.


Za dobar rižoto treba se mrvicu potruditi. Pronaći kvalitetne sastojke - dobru rižu, fino vino... I polako dodavati temeljac/vodu i često miješati. Da, treba se mrvicu potruditi, ali ćete i dobiti prefini, kremasti rižoto kakav ćete poželjeti još puno puta pripremiti 😊









400g arborio riže
500g očišćenih repova kozica
1 tikvica narezana na tanke kolutove
2-3 žlice maslinovog ulja
3-4 češnja češnjaka
1dl bijelog vina
oko 750ml temeljca ili vode (po potrebi i više)

sol, papar, peršin
50g maslaca


U loncu ugrijte maslinovo ulje i dodajte mu zdrobljeni češnjak. Kad lagano požuti dodajte repove kozica te tanko narezane ploške tikvica. Promiješajte i pirjajte dok tikvice malo ne omekšaju.
Nakon toga dodajte rižu i miješajte dok riža ne postane staklasta. 
Tada dodajte vino pa miješajte dok ne ispari. 
Dodajte malo toplog temeljca ili vode, miješajte dok ne ispari. Tako - dio po dio - dodajte temeljac /vodu sve dok riža ne omekša i pritom često miješajte. 
Posolite i popaprite, a kad je riža skuhana (a dente - morate ju osjetiti pod zubima) maknite sa vatre i umiješajte maslac te pospite peršinom.


Primjedbe

  1. Za mene je ovo savršeno, a mojem mužu bi bilo malo - malo, ali ću ga već uvjeriti! Volim ovakva jednostavna, profinjena jela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ga nećeš morati puno uvjeravati. Hvala ti :D

      Izbriši
  2. Nisam mogao vjerovati, sretan sam i ponovno sam financijski stabilan i zahvaljujem Bogu što ovakve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, savjetujte svima koji trebaju posuditi kredit e-poštom (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad ne uspijete i vaš će se život promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com) com) nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com) com) nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90,000 eura i danas imam vlastitu kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com
    {WhatsApp: +38761545894}

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj suprug i ja ne možemo dovoljno izraziti koliko nam je ova kompanija pomogla u izuzetno teškom procesu kupovine kuće! U početku smo se malo bojali koliko je potrebno za odobrenje kredita, međutim, kroz sve to, Kreditno-kreditne institucije i cijelo osoblje nikada nisu odustali od nas i ostali su uz nas i educirali nas do kraja i sada smo spremamo se za useljenje u naš prvi dom! Hvala vam puno POVOLJNI KUĆNI KREDITI od 120.000 dolara!" kontaktirajte ih ako vam je potreban zajam putem e-maila: loancreditinstitutions00@gmail.com
    Whatsapp broj:+393512640785 ili +393512114999
    ili email: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona Alberta Kontakt e-pošta: {Davidsonalbertloan@gmail.com }

    Zovem se Veronica, iz HRVATSKE sam, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku od koje bih mogla dobiti kredit kako bih mogla kupiti kuću kakvu sam htjela. Dugoročno, bilo je hrpa prijevara zbog kojih sam im povjerovao i na kraju dana su mi uzeli novac bez da su mi dali išta zauzvrat, čak ni 1 euro na moje ime, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikad nisam želio imati ništa s online tvrtkama za zajmove pa sam otišao posuditi novac od prijatelja. Ispričao sam sve što se dogodilo i rekla mi je da mi može pomoći pronaći tvrtku za zajmove koja mi može dati bilo koji iznos zajma koji mi treba i po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3%, također mi je rekla da je upravo dobila zajam od njih, ako želite biti upućeni da podnesete zahtjev za zajam kao i mi, kontaktirajte putem e-pošte: Davidsonalbertloan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije