Švedski ljepljivi čokoladni kolač (Kladdkaka)




Ovaj sam odličan recept imala u pripremi za isprobavanje nekih 2-3 godine. I nikako ga probati. Priznajem da sam bila pomalo skeptična jer me čudilo kako bih to moglo biti tako dobro kad ima toliko puno gorkog kakaa. No, u međuvremenu sam isprobala brdo takvih kakaastih recepata i svi su me redom oduševili tako da je i ova divotica došla na red.

Kladdkaka znači doslovce ljepljivi kolač i zaista je ljepljiv. Nešto između browniesa i lava cakesa. Uz to je vrlo jednostavan za pripremu i sama priprema traje oko 40 minuta :). A ne treba se ni hladiti jer se poslužuje vruć sa sladoledom. Ako vam ostane pa se ohladi, radije ga ugrijte u mikrovalnoj nego poslužite hladnog. 
 
U odnosu na orginalni recept s bloga Top with cinnamon povećala sam količine sastojaka razmjerno većem broju jaja i podosta smanjila količinu šećera. No, to ovisi o okusu pa se slobodno može dodati još šećera.











5 jaja
225g maslaca
225g šećera
100g gorkog kakaa
90g glatkog brašna
veliki prstohvat soli
2 žlice ekstrakta vanilije ili 2 vanilin šećera

Pećnicu ugrijati na 180C.
Omekšajte maslac i miksajući dodajte mu sve ostale sastojke.
Smjesu ulijte u dobro namašćen i pobrašnjen kalup za torta promjera 24cm.
Pecite 20 minuta. Izvadite iz kalupa, obilno pospite šećerom u prahu. Poslužite vruće, uz sladoled.

 Printaj recept

Primjedbe

  1. Ovo su i meni omiljeni kolači, volim tu ljepljivost i zanimljiv mi je sa ovom količinom maslaca i kakaoa, svakako za isprobati !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije