Limun raspucanci (lemon crinkles)

Čoko crinkles ili raspucance ste sigurno već upoznali, no vjerujem da niste probali limun raspucance. Obzirom da čokoladne jako volim i oduševe me svaki put kad ih napravim, tražila sam i recepte za drugačije okuse istog keksa. I nije bilo lako naći pravi recept. Najčešći recept za lemon crinclese je onaj gdje se rade od gotove smjese za biskvit, a te gotove smjese za kolače, pudinge i slično su mi 'big no'. Zatim sam probala neki kod kojeg je bilo previše maslaca, a premalo limuna pa su se raspuzali po limu... Uglavnom, nakon dugog traženja našla sam ovaj i to je bio onaj pravi recept :). 

Mojoj djeci se nisu baš svidjeli, no zato su odrasli oduševljeni :), pogotovo oni koji luduju za citrusima.

Inače, postoje još i ginger crincles tj. đumbir raspucanci, a kod njih samo bijeli šećer zamijenite smeđim i aromatizirajte ih đumbirom u orahu umjesto limunom.





 

260g glatkog brašna
100g šećera
120g maslaca sobne temperature
2 velika jaja
1 žličica kardamoma
malo soli
1 i pol žličica praška za pecivo
korica od 4 limuna
2 žlice soka od limuna

pola šalice šećera u prahu

U posudi pomiješati brašno, mljeveni ili drobljeni kardamom (možete i bez njega, no on će naglasiti limunasti okus), prašak za pecivo, malo soli i koricu sva 4 limuna.

U drugoj posudi mikserom pjenasto tući maslac, pa mu dodati šećer i miksati barem dvije minute. Tada dodati jedno po jedno jaje i limunov sok miksati dok se ne sjedini. Dodati mješavinu brašna i kuhačom sve lagano izmiješati. Staviti u hladnjak na barem 1 sat.
Uz pomoć žličice oblikovati kuglice (koliko je to moguće jer je tijesto dosta mekano) pa ih uvaljati u šećer u prahu koji smo usuli na manji tanjurić. Poslagati ih na lim oblože pek-papirom na udaljenosti od par cm i peći 13-14 minuta dok se ne raspuknu, ali nikako ne smiju posmeđiti.

Printaj recept

Primjedbe

Objavi komentar

Najčitanije