Krumpir u umaku od kopra

E, pa, ovo jelo je baš nefotogenično.
Već sam ga nekoliko puta pokušavala poslikati tako da izgleda bar pristojno i nikako da dobijem neku primamljivu fotku. No, nemam više strpljenja i želim objaviti ovaj recept jer je taman sad pravo vrijeme za umake od kopra, uz to najukusnije je kad se koristi mladi krumpir, a i odličan je kao prilog uz roštilj kojem je sezona upravo počela...

Ako volite kopar svakako preporučam da ovo isprobate jer ovaj umak je ipak nešto laganiji od onih uobičajenih na bazi bešamela.

Davnih dana ovo jelo mi je pripremila prijateljica i od tada je vrlo često na našem stolu. Hvala joj :)






1 kg mladog krumpira
1 vezica svježeg kopra
2 dl kiselog vrhnja
1 žlica maslaca
sol

Krumpir oguliti i narezati na četvrtine te ga skuhati u slanoj vodi.
Kuhati dok ne omekša , ocijediti te ostaviti sa strane.
Kopar sitno nasjeckati.
U tavi otopiti žlicu malsaca te dodati kopar. Lagano ga popržiti dok ne zamiriši. Maknuti s vatre i u kopar umiješati kiselo vrhnje.
U umak dodati kuhani krumpir i sve dobro promiješati, po potrebi još posoliti.

Odmah poslužiti.

Printaj recept



Primjedbe

  1. pošto volim kopar i to jako jako a ovaj umak je tako jednostavan i sigurna sam izvrstan moram ga isprobati...samo, treba naći kopar...ovdje ga nema za kupiti, niko ga ne sije ali, snaći ću se nekako

    OdgovoriIzbriši
  2. bas bas volim kopar! a najvise ga volim sa krastavcima i jogurtom! mada i ovo sa krumpiricima super izgleda..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja ga jako volim sa krastavcima, zato sam sigurna sam da bi ti se i ovako svidio.

      Izbriši
  3. Baš je super! Kad sam videla, prvo sam pomislila da je krompir u sosu od mirođije (kopra), ali je baš super što je pavlaka (kiselo vrhnje :)), pretpostavljam da baš osvežava!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije