Pile na turski način

Ovako pečeno pile postalo mi je jedan od vječnih hitova. Uz to što je ukusno i jednostavno za pripremu, nosi mi i dašak nostalgije, dašak sarajevskih uličica...


1 pile
šaka soli
posuda za pečenje
pećnica

Dobro oprati pile, na sredinu lima staviti veliku šaku soli i na sve to staviti pile. Položiti ga prsima prema dolje. Staviti peći u pećnicu zagrijanu na 250°C i peći točno jedan sat. Nema potrebe prekrivati folijom, prevrtati pile ili bilo što drugo. Pile će biti hrskavo, sočno, nemasno.






Narezati na lijepe komade i poslužiti uz rižu sa povrćem.




Primjedbe

  1. Turski način, pa dašak Sarajeva... a zapravo je "maznut" moj recept. Od 2007. je na Coolinarici a u uvodu lijepo piše da mi ga je dala susjeda Slovakinja, nikako Turkinja http://www.coolinarika.com/preview/recept/peceno-pile-na-soli/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj recept je objavljen još 2003. na forumu Mame i bebe, a arhiviran 24.10.2005. Evo linka http://www.mameibebe.biz.hr/phpBB2/viewtopic.php?f=64&t=8974
    Prvi put sam ga pile ovako pripremljeno jela upravo u Sarajevu, zato ova pateticna nostalgija :).
    I hvala na komentaru.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Najčitanije